Stacja Muzeum to wpisana na listę dziedzictwa podziemna stacja kolei podmiejskiej w centralnej dzielnicy biznesowej Sydney. Stacja muzealna znajduje się na trasie City Circle. W godzinach szczytu oferuje bezpośrednie połączenie ze śródmiejską dzielnicą biznesową miasta, w tym z Operą. Położony na tej samej linii co Dworzec Centralny, jest wygodnym sposobem na dotarcie do Opery w Sydney i okolic. Do stacji można dojechać pociągiem i autobusem, posiada ona parking dla rowerów i równoległe tory.
Stacja St James jest wpisana na listę zabytków
Odwiedzający mogą doświadczyć przeszłości kolei, odwiedzając St James Station, wpisaną na listę zabytków stację kolejową w Sydney na przedmieściach Balmain. Oryginalna fasada stacji jest nadal nienaruszona, a wnętrza zawierają wiele takich samych szczegółów. Budynki portalowe stacji zostały zaprojektowane tak, aby nawiązywały do budynków portalowych sąsiedniej stacji Museum. Stacja znajduje się w dużej mierze pod ziemią, a tunele były odwiedzane przez wiele osób.
Zabytkowe budynki i otoczenie St James Station służyły również jako lokacje filmowe. W 2008 roku stacja była miejscem kręcenia mini-serialu False Witness. W 1992 roku artysta Nigel Helyer zainstalował w tunelu ogromny dzwon w ramach swojego projektu Working in Public – ten fragment jest skutkiem wysiłków zespołu strony xfitnessclub.pl. Był on emitowany na antenie ABC przez 21 kolejnych dni. Perony stacji zostały przedstawione w filmie Matrix Rewolucje z 2003 roku.
W pobliżu, wpisany na listę dziedzictwa kulturowego budynek Men’s Convenience znajduje się na terenie Hyde Parku i przylega do stacji St. James. Proponowana renowacja przekształci budynek w wychodzący na zewnątrz pawilon restauracyjny. Nowy projekt wykorzysta strategiczną lokalizację budynku i odniesie się do pobliskiego obszaru szachowego. Wysoko osadzone otwory okienne Men’s Convenience zostaną przedłużone do płaszczyzny ziemi i zastąpione przeszklonymi pionowymi drzwiami windowymi o stalowej ramie.
Znajduje się pod ziemią
Położony pod Pustkowiem Stołecznym, podziemny system metra w Waszyngtonie łączy różne muzea miasta, pozwalając pasażerom dotrzeć do jednego z nich bez konieczności poświęcania czasu na podróżowanie po ulicy. Stacja Muzeum, pierwotnie należąca do linii czerwonej, jest obecnie częścią rozległej sieci metra, rozciągającej się od zawalonego tunelu samochodowego na placu budynku GNR do stacji Anacostia Crossing w Rivet City. Raiders usuwają obecnie plagę radroachów na górnej antresoli muzeum i są otoczeni przez super mutanty.
Ta stacja metra jest sama w sobie niezłą atrakcją turystyczną. Znajduje się tu siedem muzeów i innych atrakcji, a także Katedra Berlińska. Jest to jednak najnowszy przystanek 'U-Bahn’. Choć miał zostać zainaugurowany obok stacji Unter den Linden i Rote Rathaus w grudniu ubiegłego roku, opóźnienia w budowie spowodowały, że linia U5 ominęła Wyspę Muzeów na pół roku, co opóźniło datę jej otwarcia do czerwca 2017 roku.
Stacja British Museum została otwarta w 1900 roku i zamknięta w 1933 roku. Stacja wzięła swoją nazwę od pobliskiego British Museum, które zostało otwarte zaledwie 100 jardów dalej. Lokalizacja stacji metra na Linii Centralnej znajduje się niecałe sto jardów dalej. Wejście do stacji znajduje się na High Holborn, gdzie znajduje się również oddział Nationwide Building Society. Londyńska kolej podziemna zaplanowała również stacje przesiadkowe w strategicznych miejscach, takich jak Holborn i Tottenham Court Road.
Ma równoległe tory
Jeśli kiedykolwiek byłeś w Muzeum Nauki i Przemysłu, być może zauważyłeś, że Muzeum Nauki i Przemysłu ma eksponat o nazwie Parallel Tracks. Ekspozycja ta zawiera kilka modeli pociągów, w tym modele z amerykańskich równin i miast, brytyjskich wsi i górskich regionów Szwajcarii. Można doświadczyć ruchu tych pociągów, hałasu, wielkości, piękna i interakcji, a jednocześnie dowiedzieć się, jak działają te lokomotywy.
Posiada parking dla rowerów
Przy stacji Muzeum dostępny jest parking dla rowerów. Jeśli jedziesz samochodem, w pobliżu znajdziesz parking. Muzeum znajduje się w cieniu mostu Golden Gate, a ścieżka rowerowa to doskonały sposób na dotarcie do niego. W pobliżu znajdziesz wiele stacji dokujących dla rowerów. Znajdziesz też wiele dwugodzinnych płatnych miejsc parkingowych przy ulicach Oxford i Kirkland, choć pamiętaj, że niektóre z nich są otwarte dla mieszkańców Cambridge tylko po godzinie 20. Odwiedzający muzeum nie potrzebują pozwolenia na pobyt i mogą parkować za darmo w niedziele. Garaże komercyjne można znaleźć także na pobliskim Harvard Square, choć muzeum nie może zatwierdzić parkowania dla firm.
Muzeum oferuje również bezpłatny i zniżkowy parking na parkingu N1 Uniwersytetu Waszyngtońskiego. Można też znaleźć parkingi uliczne wzdłuż 15. ulicy. W garażu znajduje się 5 miejsc dla osób niepełnosprawnych oraz strefa dla niepełnosprawnych. Jeśli jeździsz na rowerze, pamiętaj, aby zabrać go ze sobą do Muzeum. Podczas parkowania pamiętaj, aby zaplanować z wyprzedzeniem i pamiętać o pozostawieniu dużej ilości czasu na zwiedzanie. Możesz również zaparkować rower na parkingu Muzeum i odebrać go po zakończeniu zwiedzania.
W godzinach pracy muzeum obowiązuje ograniczony, bezpłatny parking własny. W szczycie sezonu garaż muzealny może się szybko zapełnić. Poza godzinami szczytu parking na miejscu jest dostępny za stałą opłatą w wysokości 15 USD. Goście mogą płacić na stacjach Pay on Foot znajdujących się w pobliżu windy Knight Plaza i rampy wjazdowej do garażu. Przed zapłaceniem za parking na tych stacjach należy zatwierdzić swoją kartę rabatową. W muzeum nie ma możliwości parkowania na noc, ale w czwartki można znaleźć bezpłatny parking.
Ma raidery
Stacja Metro to długie przejście podziemne pomiędzy Muzeum Historii a Muzeum Techniki, znajdujące się na Stołecznych Pustkowiach. Pierwotnie część Czerwonej Linii, stacja muzeum służy obecnie jako łącznik pomiędzy tymi dwoma popularnymi waszyngtońskimi muzeami. Stacja metra jest połączona z rozległą siecią podziemną, która rozciąga się od zawalonego tunelu samochodowego za placem budynku GNR do stacji Anacostia Crossing w Rivet City. Stacja muzeum jest zamieszkiwana przez dużą ilość raiderów.
Posiada zdziczałego ghula
Metro Central to metro w Fallout 3 łączące cztery stacje Foggy Bottom, Dupont Circle, Freedom Street i Museum Station. Obszar ten jest domem dla Raiderów, częstego wroga w systemach Metro, oraz Feralnych Ghuli. Raiders są bardziej powszechne, ale Feral Ghouls są rzadkie. Możesz znaleźć te stworzenia w pobliżu wyjść z Foggy Bottom i Museum Station. W tej samej okolicy znajdują się również Mentaty.
Zdziczałe ghule zazwyczaj skupiają się w miejscach, gdzie nie można ich zobaczyć, ale czasami zapuszczają się poza swoje normalne tereny łowieckie. Zdziczałe ghule są najbardziej niebezpieczne w nocy, ale czasami można je spotkać w świetle dnia. Istnieje kilka miejsc, w których te stworzenia składają ikrę, a najlepszą porą na odwiedzenie tych miejsc jest dzień. Ci, którzy są na misji, mogą używać swoich latarek, aby zobaczyć zdziczałe ghule na otwartej przestrzeni.
Zdziczałe ghule znane są również jako bezmyślne ghule lub zombie i są znacznie słabsze od standardowych ludzkich przeciwników. Pojedynczy strzał w głowę może załatwić jednego z tych stworów. Atak w walce wręcz nie wyrządzi im większych szkód, a można je załatwić zwykłą bronią nieuzbrojoną. Jedynym problemem z tymi stworzeniami jest ich liczba. Ponieważ są tak słabe, mogą stanowić zagrożenie tylko wtedy, gdy masz ich dużo. Kolor zdziczałego ghula zależy od tego, jak wyglądał przed przemianą.
Podobne tematy